*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

رضایت 0000

سلام دوستان گلم

امیدوارم هر کجا که باشید حالتون خوب باشه

من مدتی هست  که مشغول درسام هستم و وقت برای اپ کردن این وبلاگ  ندارم.

و الان این پست رو  که میبیندی فقط به خاطر دوست عزیزم (دیونه) که هنوز

نمیشناسمش(من چقدر دیونه هستم)  اپ کردم

این هم ادرس وبلاگ دیونه جون: یه سری بزنید.

www.divonevsia.blogfa.com

رضایت

پسر کوچکی وارد داروخانه شد. کارتنی را به سمت تلفن هل داد.

روی کارتن رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و

 شروع کرد به تلفن گرفتن شماره ای هفت رقمی.

مسئول داروخانه متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش داد.

پسرک پرسید : خانم ،میتوانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن ها را به من بسپارید؟

زن پاسخ داد: کسی هست که این کا را برایم انجام می دهد.

پسرک گفت:خانم ،من این کار را نصف قیمتی که او می گیرد انجام خواهم داد.

زن در جوابش گفت: از کار این فرد کاملا راضی ام .

پسرک بیش تر اصرار کرد و پیشنهاد داد:من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برای تان جارو میکنم،در این

صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شهر خواهید داشت .مجددا  زن پاسخ منفی داد.

پسرک در حالی که لبخندی به لب داشت ، گوشی را گذاشت .

مسئول داروخانه که به صحبت های او گوش داده بود

به سمتش رفت و گفت :پسر از رفتارت خوشم می آید؛

به خاطر این که روحیه ی خاص و خوبی داری ،دوست دارم کاری به تو پیشنهاد بدهم.

پسرک جوان جواب داد:نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم

 را می سنجیدم ،من همان کسی هستم که برای این خانم کار می کند .

A little boy went into a drug store. Reached for a

Soda carton and pulled it over to the telephone.

He climbed onto the carton so that he could reach the

Buttons on the phone and proceeded to punch in

Seven digits.

The store-owner observed and listened to the

Conversation: the boy asked "lady can you give

Me the job of cutting your lawn? The woman replied

"I already have someone to cut my lawn

Lady I will cut your lawn for half the price of the

Person who cuts your lawn now." replied boy. The

Woman responded that she was very satisfied with

The person who was presently cutting her lawn

The little boy found more perseverance and offered

"Lady I'll even sweep your curb and your sidewalk

So on Sunday you will have the prettiest lawn in all

Of palm beach Florida." again the woman

Answered in the negative

With a smile on his face the little boy replaced the

Receiver. The store-owner who was listening to all

Walked over to the boy and said

Son...I like your attitude I like that positive spirit

And would like to offer you a job

The little boy replied "no thanks I was just

Checking my performance with the job I already

Have. I am the one who is working for that lady.

امیدوارم که خوشتون اومده باشه

هر کجا که غلط املایی داشت به من بگید تا اصلاحش کنم.

منبع: مجله  آزمون 321 دوره 11

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.ati30.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟ وبلاگ زیبایی داری.

موفق باشی.

پیش منم بیا

پریا شنبه 11 آبان 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://pariyakermani.blogsky.com

سلام.خیلی جالب و آموزنده بود.

الناز شنبه 11 آبان 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که بهم سر زدی و دعوتم کردی مثل همیشه آپ زیبایی بود شاد باشی

حنانه خانوم... یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://m-mylove.blogsky.com

سلام دوست جون...

آپدیت هستم با موضوع: غیرت

بیا و نظرت رو بگو...

×××××××××××××××××××××××××
درخت را به نام برگ
بهار را به نام گل
ستاره را به نام نور
کوه را به نام سنگ
دل شکفتة مرا به نام عشق
عشق را به نام درد
مرا به نام کوچکم صدا بزن!
×××××××××××××××××××××××××

امضا...حنانه...!!

شقایق پاییزی یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://shaghayegh-majnoon.blogfa.com

سلام داداشییییییییییی. دلم برات تنگ شده بود. راستی تو سال چندمی؟

دیونه دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام گلم خوبی؟

ممنونم که به خاطر من اپ کردی شرمنده شدم .

تشکر

zahra پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

salaaaaammm

jaleb bood dar morede roohie dashtan nazaram mosbate yani in ke adam bayad betoone roohiasho khoobo shad hefz kone
amma khob shayad betoonim begim ke in javoonak chon midooneste ke beghole khodesh hamoon kasie ke vaseye oon khanoom kar mikone vase hamin niazi be in ke bekhad khodesho besanje ya emtehan naboode nemidoonam ... yeki nist be man bege asan be to che(lol)

ishala hamisheam too darsat va makhsoosan kole zendegit movafagh bashiiii
bye bye

دیونه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 07:45 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

دیونه سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام گلم خوبی؟

oops شنبه 2 آذر 1387 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.mikki3.blogfa.com

kheyli ghashange ahamad. eyvalaro dari

هزار و یک شب شنبه 2 آذر 1387 ساعت 08:28 ب.ظ http://hezaroyek5hab.blogfa.com/

kheyli ghashange

دیونه پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام گلم خوبی؟‌

چه خبرا خوش میگذره ما رو نمیبینی .

ببخشید دیر اومدم اخه یک کم گرفتار بودم شرمنده .

بابا اپ کن دیگه اصلا یک کار دیگه پسوردت رو بده من برات اپ میکنم به خدا خسته نمیشی ها برای خودت میگم .

خوشحال شدم اومدی پیشم مهربون.

سلام رفیق ناشناس
ااااااااااااااااااااااا پسوردم رو بدم؟ بزار اول فکر کنم!!!!!!!
هر وقت معرفی کردی و با هم چت کردیم اون وقت یه چیزی میشه شاید با هم همکاری کنیم

صادق پورفتحی یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.besuye-farda.com

سلام دوست گل من وبلاک خوبی داری تبادل لینک می کنی اگه می کنی ما رو با نام زیر لینک کن و به ماخبر بعده
*پاتوق دختر و پسرای ایرانی شماره دختر *
www.besuye-farda.com

دیونه شنبه 23 آذر 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

من به این اشنایی کجام ناسناسه اخه من نمیدونم.
و اما معرفی من که گفتم من دیونه ۱۸ سال و چندین ماه خودت انتخاب کن ماهشو بعد همه جای ایران سرای من است گرفتی حالا
بعدشم من اصلا مسینجر ندارم که بخوام باهات چت کنم گلم ببخشید البته ها
به امید دیداری دوباره (گل)

یاقوت یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 08:57 ق.ظ

گفتی اگه غلط املائی داری بگیم
سطر نهم پیاده رو هست (ه) از قلم افتاده بود
ببخشید

سلام یاقوت جان
خیلی ممنون از راهنماییتون

نسترن چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.nastaran-1368.blogfa.com

سلام دوست خوبم داستانت واقعا زیبا بود
من فکر میکردم پایانش غم انگیزه یا بد تموم میشه
اما خیلی زیبا تموم شد
راستی میشه در این http://www.500.mee.ir/ وبلاگ به وب من رای بدی
؟

الناز شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی سال نو هم میارک ایشاالله سال خوبی داشته باشی

امیر یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.faghat-rap.blogfa.com

سلام وبلاگون خیلی عالیه اگه مایل به تبادل لینک هستید منو به نام ((((فقط رپ))))لینک کنید پس از لینک کردن بگید به چه اسمی لینکتون کنم.

همراه یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://manotoma12.blogfa.com

درود همراه عزیز اگر فرصت کردی به این وبلاک برید مطالبی داره شاید بدردتون بخوره. ضرری نداره . موفق باشی و همراه تا آخر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد