*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

نمیدونم اسمشو چی بزارم...

مردم می گویند که آسمان آبی است

اما من می گویم که آسمان سیاه است

زیرا آسمان را در چشمان تو میبینم

People say that the sky is blue

But I say that the sky is black

Because I see the sky in your eyes

 

 

 

یه روز از من خواهی پرسید که

" کدام را بیشتر دوست داری ؟ من یا زندگی ات را "

و جواب خواهم داد : زندگی ام

و تو مرا ترک خواهی کرد بدون اینکه بدانی

تویی زندگی من

One day you will ask me

what I love more..? I or your life

and when I will say My Life

You will walk away from me without Knowing.. ,

that you are My Life…

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.afsoongarlady.blogsky.com

شماعرب کجا هستید؟
خوبه معنی فارسیش هم بذارید اینجوری شایدماهم یه کم عربی یاد بگیریم!

سلام ستاره جان من عرب خوزستان هستم چشم هر کجا با مشکل عربی مواجه شدی با این ایمل تماس بگیر برات ترجمه میکنم nourmina_a@yahoo.com

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://rue.blogsky.com

گاهی اوقات در زندگی لحظاتی وجود دارد که آدما مجبور می شوند به همه باورها و دانسته های خود شک کنند
دلت شاد

ونوس جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

باحال بود بازم از این کارا بکن قشنگ بود

عسل سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 11:25 ق.ظ http://tanhai68.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید مطالبم که به دو زبانه و این خیلی عالیه...راستی با تبادل لینک موافقم ولی راستش دفعه بعد که اومدم نت لینکتون را میزارم چون الان عجله دارم...تا بعد...
یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد