*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

اولین اعتراف...

اولین اعتراف عاشقانه

 

اولین بار

 

که بخواهم بگویم

 

دوستت دارم

 

خیلی سخت است

 

تب می کنم

 

عرق می کنم

 

می لرزم

 

جان می دهم

 

هزار بار

 

می میرم وزنده می شوم

 

دوباره پیش

 

چشمهای تو

 

تا بگو یم

 

دوستت دارم

 

اولین بار که بخواهم بگویم

 

دوستت دارم خیلی سخت است

 

اما اخرین باراز همیشه سخت است

 

و امروز می خواهم برای اخرین بار

 

بگویم دوستت دارم

 

و بعد راهم را بگیرم و بروم

 

چون تازه فهمیدم توهرگز

 

دوستم نداشتی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام شما حرف دل منو زدید ولی مشکل اینجاست من دوسش دارم و تا اخر عمرم منتظرش می مونم

غزال۱۳ چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

اولم.الهی بمیرم چقدر نازه.خیلی بدی که خبرم نکردی.اگه سر نمی زدم نصف عمرم بر باد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد