*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

*-ـرایت الحب سکاراـ-*

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه وقتی که بلد نیستی همه می خوان یادت بدن ولی وقتی یاد می گیری همه می خوان شکستت بدن

عشق

کودکی گفتند : عشق چیست؟ گفت : بازی

 

به نوجوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : رفیق بازی

 

به جوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : پول و ثروت

 

به پیرمردی گفتند : عشق چیست؟ گفت :عمر

 

 به عاشقی گفتند : عشق چیست؟ چیزی نگفت.آهی کشید و سخت گریست

 

موفق باشید

 

اولین اعتراف...

اولین اعتراف عاشقانه

 

اولین بار

 

که بخواهم بگویم

 

دوستت دارم

 

خیلی سخت است

 

تب می کنم

 

عرق می کنم

 

می لرزم

 

جان می دهم

 

هزار بار

 

می میرم وزنده می شوم

 

دوباره پیش

 

چشمهای تو

 

تا بگو یم

 

دوستت دارم

 

اولین بار که بخواهم بگویم

 

دوستت دارم خیلی سخت است

 

اما اخرین باراز همیشه سخت است

 

و امروز می خواهم برای اخرین بار

 

بگویم دوستت دارم

 

و بعد راهم را بگیرم و بروم

 

چون تازه فهمیدم توهرگز

 

دوستم نداشتی